Saturday 30 June 2012

SATIRA NAKAL


Hangat! ... kehangatan yang maxima
Pelukanmu menggila
Pelukan hangatmu itu mendera
Kehangatan batang tubuhmu itu berbara
Gebu dan menggiurkan namun berbisa
Menghangatkan malamku di dalam ribut berperca
Yang mengasyikkan namun mempunyai agenda
Melemaskan aku dalam rangkulan berpura
Menunggu masanya aku terleka
Sebelum engkau membedalku tanpa aku menduga.

Ribut yang kalut
Kalut menambahkan mengarut
Datangnya minta diurut
Datangnya minta diturut
Datangnya minta aku jadi pak turut
Urutan badan ke badan yang menggeliut
Licin dan licik bagaikan belut
Melingkar di badan tidak berselut
Hinggakan aku menurut tidak berbalut
Hanya tuala muka menutup anuku yang aku salut.

Ah!! ... karut!
Jangan nak mengarut!
Anuku bukannya belut
Yang engkau tangguk di dalam selut
Dan bukannya juga untuk engkau sedut
Bak siput sedut semahunya perut .

Aku bukannya pak turut!!!! ... .

Ss/spl/pm ... 26/6/2012.
(buat baik ada makna tu)

No comments:

Post a Comment