Thursday 12 April 2012

MAAFKANLAH AKU SAYANG




Maafkanlah aku sayang
andai engkau kecewa dan terluka
dengan keputusan
yang terpaksa aku ambil ini
untuk melepaskan engkau pergi
pergi untuk selama-lamanya.


Sayangku...fahamilah aku
kerana semua ini bukannya kemahuan fikiranku
dan...bukan juga kerelaan hatiku
anggaplah apa yang terjadi
adalah ketentuan Illahi
berpisah kita...untuk kebaikan kita bersama.


Sayangku...maafkanlah aku
maafkanlah diriku
aku berundur...tanpa kerelaan dan kemahuan hatiku.


ssz/spl/pm...12/4/2012.



2 comments:

  1. wah....indah..abang Sazalee...ternyata disini rumahmu..
    ini kunjung perdana saya...
    kunjung ke kerajaanairmata yach..biar deket

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Ayano kerana sudi ke teratak pujangga abg yg tidak seberapa ini...harap Ayano terhibur dgn persembahan abg ya...

      Delete